Luchtvaartontwikkeling kent geen grenzen
Het is al jaren geleden dat mensen voor het eerst de lucht in gingen met machines. Maar als we het vanuit een ander perspectief nemen (bijvoorbeeld waar iemand in dit gebied kwam), zouden we moeten toegeven dat hij echt haast had.
Het is genoeg om te onthouden dat er slechts meer dan 100 jaar zijn verstreken sinds de gebroeders Wright hun eerste vliegtuig bouwden.
Ik denk niet dat beide heren verbaasd zouden zijn als ze vandaag aan boord van \’ s werelds grootste vliegtuig zouden gaan.
de Franse Airbus is echt een reus onder zijn collega \’ s. Deze Kolos heeft 4 straalmotoren. als we het geluk hebben om het te rijden (in feite zijn er twee dekken), zoals we op de oceaan liner van een aantal rijke rederijis er een café en een fitnessruimte in de ingewanden van het vliegtuig. En je kunt het zelfs hier in de winkel kopen.
Het aantal vervoerde passagiers is ook een record.
– Je kunt er tot 800 plaatsen.
Militaire technologie moet ook worden geïnnoveerd
Het zijn echter niet alleen transportvliegtuigen die zich ontwikkelen in de luchtvaartindustrie. Vliegtuigen die zijn ontworpen voor militaire luchtvaart zullen ook verbeteringen krijgen in reguliere partijen. natuurlijk is er niet minder belangrijk comfort, maar de nadruk ligt vooral op functionaliteit.
§ De grootste uitdaging voor fabrikanten en vernieuwers is desupersonische jager.
Hun ontwikkeling heeft zowel jagers als machines doorstaan, getraind om soldaten en uitrusting te vervoeren. Daarom worden ook militaire luchttransporttechnologieën ontwikkeld.
– De laatste “epidemie” in dit gebied moet honderdtwintig soldaten aan boord zijn of een vliegtuig dat een lading tot zevenendertig ton kan vervoeren.
– En dit alles wordt vervoerd naar een afstand van meer dan 3000 kilometer.
Helikopters hebben soms weersproblemen. Veel piloten zijn niet langer in staat om te rijden in zware regen of sterke wind.en dit is precies de richting waarin de studie van deze machines gaat. verdraag elke gril van het weer.